Știri și evenimente

INFORMARE- ANIMALE SALBATICE!

Va comunicam ca pe raza satelor Stejaru sl Serpeni, comuna Scorteni si-au facut aparitia lupi, ursi si sacali care au atacat animale din gospodarii, provocand pagube materiale in zona satelor Podis si Valea Budului.

Anunt public

 

COMUNA MĂRGINENI, anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul Extindere rețea de distribuție publică și iluminat public pe strada Aviator Vasile Niculescu în comuna Mărgineni, satul Mărgineni, strada Aviator Vasile Niculescu, județul Bacău.

         Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul APM Bacău, str. Oituz, nr. 23, și la sediul comunei Mărgineni, satul Mărgineni, strada Calea Moinești, nr. 37, județul Bacău, în zilele de luni-joi, între orele 7.30 -16.00 și vineri între orele 7.30-13.30.

         Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul APM Bacău.

 

 

 

DECLARATIE ANAF

 

PERSOANELE CARE, POTRIVIT LEGII, AU OBLIGAŢIA  SĂ DEPUNĂ DECLARAŢIA UNICĂ PRIVIND IMPOZITUL PE VENIT (venituri din chirii, agricultură etc.), SE POT PREZENTA LA SEDIUL PRIMĂRIEI - BIROUL TAXE ŞI IMPOZITE, UNDE VOR PRIMI ASISTENŢĂ PENTRU ÎNREGISTRAREA ÎN SPAŢIUL VIRTUAL ANAF, COMPLETAREA ŞI DEPUNEREA DECLARAŢIILOR.

 

 

 

Pesta Porcina Africana in comuna Oituz

Avand in vedere evolutia pestei porcine africane in comuna Oituz, crescatorii de porcine trebuie sa respecte urmatoarele masuri:

-NU CUMPARATI PURCEI DIN LOCURI NECUNOSCUTE, DE LA INTERMEDIARI SAU MIJLOCITORI DE ANIMALE, FARA A FI IDENTIFICATI (CU CROTALlE) SI FARA CERTIFICAT SANITAR VETERINAR DE SANATATE ELIBERAT DE MEDICUL VETERINAR, PENTRU CA EXISTA PERICOLUL SA INTRODUCETI IN GOSPODARIE PORCI BOLNAVI, SI ASTFEL SA DIFUZATI PESTA PORCINA AFRICANA!

-SE INTERZICE SACRIFICAREA PORCILOR DIN GOSPODARIE FARA ANUNT, AREA MEDICULUI VETERINAR

-SE INTERZICE INTRAREA / IESIREA PORCILOR DIN EXPLOATATIE PE PERIOADA RESTRICTIILOR

-cresteti porcii in spatii imprejmuite, in adaposturi inchise, cu respectarea conditiilor de igiena, microclimat si bunastare, izolate de gropile de gunoi sau zonele populate cu alte porcine sau cu porci mistreti;

-Se interzice cresterea libera a porcinelor domestice in vecinatatea padurilor precum si pe suprafata gropilor de gunoi si in raza acestora, in scopul evitarii contactului cu populatia de porci mistreti;

-anuntati imediat medicul veterinar de aparitia oricaror semne de boala sau mortalitate la animalele proprii;

-colaborati cu medicul veterinar arondat pentru efectuarea examenelor clinice si recoltarea probelor pentru examene de laborator;

-nu intrati in adaposturile unde cresteti porcii cu incaltamintea si hainele cu care ati umblat pe strada; este recomandat chiar ca, pentru dezinfectia la intrarea in adapost, sa puneti o tavita cu paie imbibate cu o solutie slaba de soda caustica.

-nu hraniti animalele cu resturi alimentare/laturi/spalatura provenite de la carnea de porc gatita in familie; daca exista vanatori in famile care aduc carne de mistret, sub nici o forma nu dati porcilor apa provenita de la spalarea carnii sau resturi de carne;

-nu cornercializati carnea proaspata si produsele din carne de porc rezultate din taierea porcinelor in exploatatia proprie (consumul acestor produse se face numai in exploatatia respectiva, dupa examenul de specialitate asigurat de catre medicul veterinar arondat);

-CARNEA VANDUTA SAU DATA RUDELOR SAU PRIETENILOR - TRANSMITE BOALA LA PORCII DIN ALTE LOCALITATI,

-Nerespectarea acestor masuri pot atrage sanctiuni contraventionale sau penale dupa caz.

 

TELEFON PRIMARIE: 0234 211032                                 

 

TELEFON DSVSA BACAU: 0234 586233

ANUNT DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BACAU

Pentru a combate intr-un mod proactiv riscurile asociate raspandirii pestei porcine africane aducem la cunostinta crescatorilor de animale de pe raza UAT COMUNA MARGINENI urmatoarele masuri preventive:

vezi PDF atasat CLICK pe titlu anunt

ANUNT EON

IN DATA DE 21.01.2019 INTRE ORELE 08:00-16:00 IN COMUNA MARGINENI, SATUL PODIS, ZONA PTA2 PODIS CIRC 2, PENTRU EXECUTAREA UNOR LUCRARI LA INSTALATIILE DE DISTRIBUTIE, VOR FI INTRERUPERI TEMPORARE IN ALIMENTAREA CU ENERGIE ELECTRICA.

INFORMATII SUPLIMENTARE PUTETI OBTINE LA TELVERDE 0800800929.

Proces Verbal de afişare a rezultatelor la proba interviu pentru ocuparea funcţiei publice din cadrul Biroul Achzitii Publice, Transport si Iluminat Public

Astăzi 17.12.2018 s-a procedat la afişarea procesului verbal de afisare a rezultatelor obtinute la proba interviu pentru pentru ocuparea funcţiei  publice din cadrul Biroul Achzitii Publice, Transport si Iluminat Public din aparatul de specialitate al primarului comunei Mărgineni, judeţul Bacău.

 

Informatii privind proba interviu 

 

Nr. Crt

NUMELE şi Prenumele

Rezultatul probei INTERVIU

Rezultatul***

1

VALCOV MARIA-MAGDALENA

99

ADMIS

 

Afişat astăzi,  17.12.2018, ora 15.30

Secretarul Comisiei

 ZAMFIROIU GABRIELA

 

 

 

 

Proces Verbal de afişare a rezultatelor la proba scrisa pentru ocuparea funcţiei publice din cadrul Biroul Achzitii Publice, Transport si Iluminat Public

 

Astăzi 17.12.2018 s-a procedat la afişarea procesului verbal de afisare a rezultatelor obtinute la proba scrisa pentru pentru ocuparea funcţiei  publice din cadrul Biroul Achzitii Publice, Transport si Iluminat Publicdin aparatul de specialitate al primarului comunei Mărgineni, judeţul Bacău.

 

Informatii privind proba scrisa

 

Nr. Crt

NUMELE şi Prenumele

Rezultatul probei scrise

Rezultatul***

1

VALCOV MARIA-MAGDALENA

73,33

ADMIS

 

Afişat astăzi,  17.12.2018, ora 13.30

Secretarul Comisiei

ZAMFIROIU Gabriela

 

 

Proces Verbal de afişare a selecţiei dosarelor depuse pentru participarea la concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de Consilier, grad profesional superior - Biroul Achiziţii Publice, Transport şi Iluminat Public

încheiat astăzi 07.12.2018

Astăzi 07.12.2018 s-a procedat la afişarea procesului verbal de selecţie a dosarelor în vederea participării la concursul organizat în data de 17.12.2018 - proba scrisă pentru ocuparea a două funcții publice vacante de :
Consilier, grad profesional superior - Biroul Achiziţii Publice, Transport şi Iluminat Public,

Comisia de Concurs a fost numită prin Dispozitia Primarului nr. 188 din 14.11.2018 pentru organizarea concursului de recrutare în vederea ocupării funcției publice vacante de Consilier, grad profesional superior - Biroul Achiziţii Publice,Transport şi Iluminat Public.

În conformitate cu dispoziţiile art. 50 din H.G. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea funcţionarilor publici, cu completările şi modificările ulterioare, comisia a procedat la selecţia dosarelor ce au fost depuse de candidații ce s-au înscris pentru concursul ce urmează a fi organizat în data de 17.12.2018 pentru ocuparea funcției publice vacante de Consilier, grad profesional superior - Biroul Achiziţii Publice,Transport şi Iluminat Public.
La concursul de recrutare pentru ocuparea funcției menţionate anterior s-au prezentat trei candidaţi, şi anume:

- VALCOV Maria-Magdalena - formular de înscriere nr. 11332 din data 29.11.2018;
- DUMITRAŞC Valentina-Adelina - formular de înscriere nr. 11349 din data 29.11.2018;
- GUŞĂ George - formular de înscriere nr. 11474 din data 04.12.2018.

 

În urma verificării dosarelor depuse, comisia numita conform Dispoziției Primarului nr. 188 din 14.11.2018, a constatat următoarele:

 

Nr. Crt

NUMELE şi Prenumele

Rezultatul selecţiei dosarelor

Motivul Respingerii dosarelor

1

VALCOV Maria-Magdalena

ADMIS

 

2

DUMITRAŞC Valentina-Adelina

RESPINS

Nerespectarea prevederilor art 54 lit g) din Legea 188/1999 cu modificările şi completările ulterioare. Lipsă specializări în domeniul achiziţiilor publice

3

GUŞĂ George

RESPINS

Nerespectarea prevederilor art 54 lit g) din Legea 188/1999 cu modificările şi completările ulterioare. Lipsă specializări în domeniul achiziţiilor publice

 

Candidații nemulțumiți pot face contestație în conformitate cu prevederile art. 68 din HG 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici.

Afişat astăzi, 07.12.2018, ORA 12.00

Secretarul Comisiei 

ZAMFIROIU Gabriela

 

 

Proces Verbal de afişare a selecţiei dosarelor depuse pentru participarea la concursul pentru ocuparea funcției publice vacante de Consilier, grad profesional asistent - Compartiment Asistenţă Socială

încheiat astăzi 07.12.2018


Astăzi 07.12.2018 s-a procedat la afişarea procesului verbal de selecţie a dosarelor în vederea participării la concursul organizat în data de 17.12.2018 - proba scrisă pentru ocuparea funcției publice vacante de :
Consilier, grad profesional asistent - Compartiment Asistenţă Socială,

Comisia de Concurs a fost numită prin Dispozitia Primarului nr. 188 din 14.11.2018 pentru organizarea concursului de recrutare în vederea ocupării funcției publice vacante de Consilier, grad profesional asistent - Compartiment Asistenţă Socială.

În conformitate cu dispoziţiile art. 50 din H.G. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea funcţionarilor publici, cu completările şi modificările ulterioare, comisia a constatat că pentru această funcţie nu a fost depus nici un dosar.

 

Afişat astăzi, 07.12.2018, ORA 12.00 

Secretarul Comisiei

ZAMFIROIU Gabriela

 

ANUNT

CONCURS FUNCTIONARI PUBLICI 

Comuna Mărgineni, judeţul Bacău cu sediul în localitatea Mărgineni, strada Calea Moineşti, nr. 37, în baza legii 188/1999, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi vacante:

Denumirea posturilor:

o   Consilier clasa I grad profesional superior - Biroul Achiziţii Publice, Transport şi Iluminat Public 

o   Consilier clasa I grad profesional asistent - Compartimentul Asistenţă Socială 

 

Condiţii specifice de participare la concurs:

Consilier clasa I grad profesional superior:

a) studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe inginerești/ ştiinţe economice; 
b) vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 7 ani;

c) perfecționări (specializări): în domeniul achizițiilor publice și a managementului de proiect.

 

Consilier clasa I grad profesional asistent:

a) studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul asistenţei sociale/ ştiinţe juridice; 
b) vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minim 1 an.

 

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art 54 din Legea nr. 188/1999 privind statutul funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare:

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;

h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice; 

 

 

 Data, ora şi locul de desfăşurare a concursului:

Proba scrisă: 17 decembrie 2018, ora 10, la sediul instituției.

Interviu: 20 decembrie 2018, ora 10, la sediul instituției.

 

Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art 49 alin (1) din H.G 611/2008 şi se depun la sediul instituției pana la data de 05 decembrie 2018 inclusiv (20  zile de la data publicarii anuntului în Monitorul Oficial).

 

Dosarul de concurs va conţine în mod obligatoriu:

formularul de înscriere (atasat prezentului anunt- apasati pe titlul ,,Anunt");
curriculum vitae, modelul comun european;
-copia actului de identitate;
copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
cazierul judiciar;
declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.

 

Persoana de contact: Gabriela ZAMFIROIU - Referent de specialitate - Compartimentul Resurse Umane,

tel: 0234/211032 int 23, e-mail secretariat@primaria-margineni.ro

 

 

BIBLIOGRAFIE CONCURS - PENTRU POSTUL DE CONSILIER, GRAD PROFESIONAL SUPERIOR LA BIROUL ACHIZIŢII PUBLICE, TRANSPORT ŞI ILUMINAT PUBLIC

 

1. Constituţia României, revizuită;
2. Legea 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea 7/2004, privind Codul de conduită a funcţionarilor publici republicată;
4.Legea 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, actualizată cu modificările şi completările ulterioare;

5.Legea 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare;

6.H.G. 395/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului - cadru din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare;

7. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările şi completarile ulterioare;

8. REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)
(Text cu relevanţă pentru SEE);

9. H.G. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul - cadru al documentaţiilor tehnico - economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice

 

 

BIBLIOGRAFIE CONCURS - PENTRU POSTUL DE CONSILIER, GRAD PROFESIONAL ASISTENT  LA COMPARTIMENTUL ASISTENŢĂ SOCIALĂ

 

1. Constituţia României, revizuită;
2. Legea 188/1999, privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea 7/2004, privind Codul de conduită a funcţionarilor publici republicată;
4.Legea 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, actualizată cu modificările şi completările ulterioare;

5. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările şi completarile ulterioare;

6. REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecţia datelor)
(Text cu relevanţă pentru SEE);

7.Legea  nr. 448/006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap cu modificările şi completările ulterioare;

8. Legea nr. 272/2004 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, cu modificările şi completările ulterioare;

9. Legea nr. 273/2004 privind regimul juridic al adopției, cu modificările şi completările ulterioare;

10.  Legea nr. 416/2001, privind venitul minim garantat, consolidata 2009, cu modificările şi completările ulterioare;

11. OUG 70/2011 privind măsurile de protecţie socială în perioada sezonului rece, cu modificările şi completările ulterioare;

12. Legea 277/2010 privind alocatia pentru sustinerea familiei republicata cu modificările şi completările ulterioare;

13. Legea 61/1993 privind alocatia de stat pentru copii, republicata cu modificările şi completările ulterioare;

14.  OUG 111/2010 privind concediul si indemnizatia lunara pentru cresterea copiilor cu modificările şi completările ulterioare;

15. Legea 248/2015 privind stimularea participării în învățământul preșcolar a copiilor provenind din familii defavorizate cu modificările şi completările ulterioare;

16. Lege nr. 466 din 04/11/2004  privind Statutul asistentului social cu modificările şi completările ulterioare;

 

 

 

Anunt

Proces Verbal de afişare  a rezultatelor la proba INTERVIU

pentru ocuparea funcţiilor publice din cadrul SPCLEP- Evidenta Persoanelor

 

încheiat astăzi 06.11.2018

 

Astăzi 06.11.2018 s-a procedat la afişarea procesului verbal cu rezultatele obtinute la proba INTERVIU pentru ocuparea funcţiilor publice din cadrul SPCLEP- Evidenta Persoanelor

. 

Informatii privind proba INTERVIU

 

Nr. Crt

NUMELE şi Prenumele

Rezultatul probei INTERVIU

Rezultatul***

1

CĂILEAN ADRIAN

97,66

ADMIS

2

BOUREANU VALERIU

84,33

ADMIS

 

 

 

ANUNT

 

PROCES-VERBAL

     

 Cu ocazia desfăşurării, in data de 02 noiembrie 2018, ora 09,30, la sediul Primăriei comunei Mărgineni,   probei scrise a concursului de ocupare prin recrutare a funcţiilor publice de consilier, grad profesional superior şi referent superior în cadrul Compartimentului de Evidenţa Persoanelor din Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţa Persoanelor din subordinea Consiliului Local al comunei Mărgineni, județul Bacău.  

         La proba scrisă pentru ocuparea funcţiei publice de consilier grad profesional superior  s-a  prezentat un singur candidat  a cărui  dosar a fost  declarat admis la selecția dosarelor, după cum urmează :

CĂILEAN ADRIAN

 

La proba scrisă pentru ocuparea funcţiei publice de referent grad profesional superior  s-au   prezentat patru candidati din cei cinci candidaţii  a căror  dosare au fost  declarate admise la selecția dosarelor, după cum urmează:

 

BOUREANU VALERIU

CARP MIHAELA

TARCĂU ELENA

HARABAGIU MARIA-ANDREEA

 

Domnul  BUSUIOC IONEL nu s-a prezent la concurs şi a fost declarat respins prin neprezentare.

 

        Astfel, la ora stabilită, ora 09,30 a început proba scrisă a concursului.

S-a verificat identitatea  candidaților  prezenți în sală , după care câte un candidat de la fiecare funcţie publică de execuţie a fost invitat  să extragă  o variantă din cele două variante cu subiectele concursului. Pentru ambele funcţii publice de execuţie vacante a fost extrasă Varianta cu nr. 2

Proba scrisă a durat 3 ore. În termen a fost afișat baremul detaliat al subiectelor.                                 Potrivit notării probei scrise  consemnate în fișa individuală de lucru a fiecărui membru al comisiei de concurs candidaţii au obţinut următorul punctaj:

Pentru funcţia de consilier grad profesional superior:

 

Nr. Crt

NUMELE şi Prenumele

Rezultatul probei scrise

Rezultatul***

1

CĂILEAN ADRIAN

85,33

ADMIS

 

Pentru funcţia de referent  grad profesional superior:

 

Nr. Crt

NUMELE şi Prenumele

Rezultatul probei scrise

Rezultatul***

1

CARP MIHAELA

17

RESPINS

1

TARCĂU ELENA

28

RESPINS

2

HARABAGIU MARIA-ANDREEA

26,33

RESPINS

3

BOUREANU VALERIU

66,66

ADMIS

 

            Având în vedere punctajul obținut de către candidati și conform art. 60, alin. 3, lit. a din HGR 611/2008 următorii candidatii au fost  declaraţi "admis" la proba scrisă, repectiv CĂILEAN ADRIAN pentru funcţia de consilier grad profesional superior şi BOUREANU VALERIU pentru funcţia de referent grad profesional superior.

            Persoanele declarate admise la proba scrisă se vor prezenta la proba interviu în data de 06 noiembrie 2018, ora 10,00.

              Rezultatele probei scrise au fost afișate la sediul instituţiei - 02.11.2018, ora 14.30, drept pentru care s-a încheiat  prezentul proces-verbal.

 

 

Candidații nemulțumiți pot face contestație în conformitate cu prevederile art. 68 din HG 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici.